داود حاج محمد خانی، محقق و کارشناس طب سنتی اظهار کرد: گیاه آلوئه ورا خواص و فوائد فراوانی دارد که از جمله آن می‌توان به تصفیه کننده خون، مسهل قوی و تقویت کننده ی حواس پنجگانه اشاره کرد.

 

435345 - درمان ریزش مو با آلوئه‌ورا

این پژوهشگر طب سنتی افزود:افراد برای درمان مشکلات مغزی و اختلالات هیجانی مغز مثل جنون و مالیخولیایی می‌توانند عصاره خشک شده آلوئه ورا را با مصطکی اصل پودر کنندو با عسل مخلوط، و سپس مصرف کنند.

حاج محمد خانی گفت: آلوئه ورا اگر با شیرین بیان و کندر مخلوط شود و سپس پودر شود برای زخم‌ها مفید است افراد می‌توانند این پودر را بر روی زخم خود ضماد کنند.

او ادامه داد:افراد برای درمان تنگی نفس و درد مفاصل خود می‌توانند آلوئه ورا را با پودر الک شده غاریقون مخلوط کنند و سپس میل کنند.

او تصریح کرد:افراد در انسداد‌های کبدی و اختلالات عملکرد کبدی می‌توانند ژل این گیاه را خارج و در کپسول خالی، ریخته و روزی دو عدد با آب سرد میل کنند افرادی که زخم گوارشی دارند نباید این کپسول را مصرف نکنند.


گاه اینترنتی آرشیدا استور می‌توانند ,آلوئه ,افراد ,پودر ,درمان ,برای درمان ,افراد برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مافیا در فضای کهکشانی درباره پسر ها شرکت صادراتی ماهان آکادمی کتاب صنایع دستی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ویروسی که تمام جهان را متاثر خود ساخت